דף הבית
 
   
 
 
 

תוכנית שיווק



 תוכנית שיווק

רוצה להצליח, להגדיל מכירות ? לחסום מתחרים ! להיכנס לתחומים חדשים .

לנצח ולהרוויח - תכין תוכנית שיווק

הכנת תוכנית שיווק מוגדרת מטרות איכותיות וכמותיות הכוללת תכנון נכון של תקציב השיווק ובניית אסטרטגיה שיווקית חכמה –תביא תוצאות .אני מבטיח !

תוכנית שיווק כתובה תעזור לך לנתח להבהיר ולהגדיר מהי האסטרטגיה והטקטיקה השיווקית המנצחת עבורך 

תוכנית שיווק כוללת :

1. ניתוח תמונת המצב הקיים

1.1 השפעות הסביבה - מגמות לאומיות המשפיעות על העסק.
1.2 ניתוח הענף - לאיזה ענף/ים וקטגוריה משויך העסק \ המוצר השרות ?
1.3 ניתוח התחרות - מיהם מתחרים ישירים, עקיפים ועתידיים של העסק?
1.4 פילוח קהלי היעד - מי קנה שירותים/ מוצרים של העסק עד היום?
1.5 פעולות שנה נוכחית - מפרט מוצר-מחיר, צינורות שיווק, ומרקום.
1.6 ניתוח SWOT - טבלת יתרונות, חסרונות, הזדמנויות ואיומים.
1.7 מיצוב קיים - בהתאם למפה תפיסתית.
1.8 מקורות מידע - מאיפה ניתן להשיג מידע לצורך השלמת פרק 1.

2. קביעת יעדים שיווקים- איכותיים וכמותיים

2.1 פילוח קהלי היעד, מצב רצוי
2.2 מיצוב רצוי
2.3 תמהיל השיווק הרצוי
2.4 יעדים שיווקיים (בהתאם לתמהיל ו -  SWOT
2.5 אסטרטגיה שיווקית

3. תכנית פעולה ובניית תקציב שיווק

3.1 גורמי המפתח לביצוע המטרות, כולל שת"פ , תוכן שיווקי
3.2 שמירת מעמד ופיתוח עסקי
3.3 פיתוח "מוצרים" ושרותים  חדשים
3.4 פעולות שיווקיות על-פי תמהיל השיווק
3.5 לוחות זמנים MILES STONES
3.6  אינטרנט, פרסום ויחסי ציבור
3.7 תקציב שיווק שנתי

4. תהליכי בקרה

4.1 גופי בקרה
4.2 כלי בקרה
4.3 אבני דרך
4.4 מדדי הצלחה

בבוסטר מכינים "תכנית שיווק" עפ"י מודול קבוע מבית  http://www.paloalto.com/