דף הבית
 
   
 
 
 

תוכנית מכירות



תוכנית מכירות\ניהול מכירות 

כמה פעמים חשבת לעצמך "אם רק היה לי יותר זמן..."

• להסתובב בשטח
• לאסוף אינפורמציה על המתחרים
• לנתח את כל המידע שנאסף יום יום ולהסיק מסקנות אופרטיביות שיגדילו את המכירות

כמה פעמים חשבת לעצמך "אם רק הייתי יכול להרשות לעצמי מנהל מכירות מקצוען, שיבין את השוק, את הלקוחות  והמוצרים\שירותים וייתן פתרונות מבריקים במצבי תחרות קשים..."

כמה פעמים חשבת לעצמך "אם רק הייתי יכול להיות בטוח שאני מתמחר נכון את המוצרים, ומתכנן נכון את מבצעי קידום המכירות..."

בבוסטר אתה יכול לקבל את כל אלה – ויותר !

בעוד תוכנית השיווק מפרטת את הפיתרון האסטרטגי לאתגרים שהוצגו ע"י התכנית העסקית של החברה, ובד"כ עוסקת במושגים של טווח בינוני-ארוך (חודשים ושנים קדימה).
תכנית המכירות הינה בעצם היישום הטקטי בשטח, של תוכנית השיווק, ולמרות שגם היא עוסקת בטווח הארוך, עיקר העיסוק של תכנית המכירות הינו בטווח הקצר:

1. מודיעין שטח
• מתחרים (מוצרים, מחירים)
• עוצמת התחרות
• אסטרטגיית המכירה של מתחרים ישירים ועקיפים
• הפקת לקחים ואסטרטגיית מכירה

2. תכנון:
• מיפוי והגדרת הפרטים בתוך פלח השוק שהוגדר
• תכנון הקו לאיש המכירות והכנת תכנית מכירות
• קביעת היעד הכספי לכל פלח שוק ב- תכנית המכירות ולכל איש מכירות בהתאם לתכנית השיווקית – בנייה מלמטה למעלה, לפי מוצרים ולקוחות.
• הגדרת האמצעים הנדרשים + תקציב לצורך ביצוע פעולת המכירה בהתאם ליעדים שהוגדרו.
• בניית תוכנית פעולה\ תכנית המכירות להצגה בפני אנשי המכירות.

3. ניהול מסחרי
• מחירים
• מבצעי קידום מכירות – תכנון וניתוח מול תקציב
• גיבוש ותכנון אסטרטגיית המו"מ המסחרית מול הלקוחות (החל מלקוח קטן ועד לרשת שיווק)
• בניית ההצעה המסחרית ללקוח

4. נראות בנקודות המכירה
• טכניקות להצגת המוצרים במדף\ פלנוגרמות
• אביזרי נראות
• מקסום שטח מדף

5. ליווי בשטח
• נוכחות בפגישות עם לקוחות
• ניתוח ומשוב

בתום ביצוע תכנית המכירות -תוכנית ניהול המכירות ו/או הליווי בתחום המכירות – החברה שלך תמכור יותר, ויתרה מזאת- תרוויח יותר בגין כל מכירה!

מעוניין לשמוע יותר שלח לנו הודעה או צלצל 03.566.8000