Warning: include() [function.include]: open_basedir restriction in effect. File(/opt/plesk/php/5.2/share/pear/page-default.tpl.php) is not within the allowed path(s): (/var/www/vhosts/booster.co.il/:/tmp/) in /var/www/vhosts/booster.co.il/httpdocs/themes/booster/page.tpl.php on line 15
שירותי מידענות | Booster
 
דף הבית
 
   
 
 
 

שירותי מידענות



  שירותי מידענות – Information Services

חברה מובילה זקוקה למידע שיווקי \ עסקי מתמיד על מנת לשרוד ,על מנת להתאים את יעדיה ומטרותיה השיווקיות ,להכין תוכנית שיווק אפקטיבית ומותאמת הכוללת:

• מידע עסקי: מידע על מתחרים, השוק ,דו"חות רקע על מועמדים למשרות, או על מוצרים חדשים בשוק – לצורך פגישות עסקיות, הערכת שותפים אפשריים, ומעקב אחרי מתחרים, ספקים או לקוחות.
• מידע למחלקת פיתוח עסקי ,המו"פ וה-IP: חיפושים מקצועיים של מאגרי מידע אקדמיים ומחקריים, מאגרי פטנטים, וכדומה
• איתור  שווקים חדשים, לקוחות וספקים חדשים, הזדמנויות עסקיות, שינוים במצב הרגולטורי והמיסוי בשווקים שונים בעולם, ועוד ועוד.
חברות רבות סבורות שעובדיהן יכולים למצוא את המידע הנחוץ להם באינטרנט – בעצמם ובחינם. ואילו מי שמתמצא בתחום יודע שזה פשוט לא נכון.

רוב המידע – במיוחד המידע האמין והעדכני – איננו קיים בחינם ולמעשה איננו קיים באינטרנט כלל. הוא קיים במאגרי מידע מקצועיים, הכוללים מידע שנבדק ע"י אנשי מקצוע, ושהגישה אליהם בד"כ מוגבלת לאנשי מקצוע שחתמו על מנוי ויודעים איך לנצל את פקודות החיפוש שלהם בצורה האפקטיבית ביותר.

מה זה מאגר מידע?

מאגר מידע הוא אוסף של נתונים שנאספו ע"י גוף כלשהוא (כגון משרד ממשלתי, אגודה מקצועית, או חברה עסקית) ונבדקו על מנת להבטיח את אמינותם. המידע יכול להיות בכל תחום, למשל:
• מידע עסקי – מאגרים מחברות כגון הוברס, דן-אנד-בראדסטריט, או Experian
• מאמרי מחקר לתמיכה במו"פ כגון Inspec, Engineering Index, Medline, Embase, Biosys ומאגרי פטנטים
• מאגרי חדשות עסקיות וטכנולוגיות כגון Lexis-Nexis והרבה אחרים לפי תחום העיסוק
• מאגרים סטטיסטיים על נתונים כלכליים
המידע שבמאגר ארוך בצורה אחידה על מנת להקל על השליפה ועל השוואת הנתונים ברשומות שונות. ספק המאגר מצרף גם שפת חיפוש שמאפשרת חיפוש יעיל של המידע הדרוש, כולל הגבלות כגון שפה, תאריך הוספת המידע, ציון הקרבה בין מילים, וחיפוש בשדות ספציפיים (למשל: שם חברה, שם מותג, קוד מוצר, מקור גיאוגרפי, ושלל נתונים נוספים). יצרן המאגר אחראי לעדכונו בתדירות קבועה כך שהמידע נשאר מעודכן ונכון.
השימוש במאגרי מידע בד"כ כרוך בתשלום: חתימה על מנוי שנת,י ו/או תשלום עבור פריטי המידע הספציפיים שנשלפו.

ומה זה מידען?

מידען הוא איש מקצוע שלמד את הנושא (בד"כ ברמה של תואר שני או לפחות תעודה לאחר תואר ראשון) ומכיר את תעשיית המידע, את יצרני מאגרי המידע, את תחומי הכיסוי של המאגרים השונים (ויש אלפים!), את שפות החיפוש שלהם ואת מגוון המקורות האפשריים למידע מסוגים שונים. ביניהם יש גם האינטרנט – אבל המידען יודע שמנוע חיפוש הוא בד"כ לא המקור האמין והמועדף, והוא יודע לבחור מבין שלל מקורות המידע העומדות לרשותו.
למה מיקור חוץ OUTSURCING  היא השיטה המועדפת לקבלת שירותי מידענות?

• בגלל המומחיות

לא כל חברה יכולה להחזיק בצוות מידען מקצועי. מידענים טובים הם יקרים; מידענים לא-טובים עלולים לעלות לחברה הרבה יותר ממשכורתם – המחיר של הזדמנויות עסקיות שלא אותרו, בדיקות רקע על לקוחות וספקים שלא נעשו כרצוי, עסקים שהוחמצו או קשרים עסקיים שחוברו עם האנשים הלא-נכונים בגלל חוסר מידע.

שיטת האאוטסורסינג (מיקור חוץ)  מבטיח לך גישה למדענים מובילים, כאשר אתה צריך ורק כאשר אתה צריך, במחיר סביר. אתה מקבל מומחה בתחום – ועובדי החברה מפסיקים לבזבז זמן יקר בחיפושים חובבניים וחוזרים לעסוק במומחיות שלהם.

• בגלל מקורות המידע האיכותיים

מעט חברות יכולות להרשות לעצמן מינוים על מקורות מידע אמינים ומעודכנים, שעולים אלפי ואף עשרות אלפי דולרים לשנה. אבל רוב המאגרים לא מאפשרים מנוי רק לתקופת הפרויקט שזקוק להם. גם כאן הפתרון הוא להיעזר בשירותי מידע שלנו. המידענים שלנו חתומים על מקורות המידע האיכותיים, ואתה משלם רק עבור השימוש האמיתי שהפרויקט הנוכחי עשה בהם. העסק שלך לא יכול להסתפק בבחירה אקראי ולא-שלם של המידע הקיים – מה שיש באינטרנט ובמעט המאגרים שחתמת עליהם.

• בגלל הסודיות

– הצוות שלך לא יכול להתקשר למתחרים שלך ולקבל מהם מידע תחרותי. הצוות שלנו, לעומת זאת, מבצע כל יום מחקר ראשוני באמצעות הטלפון, לכל מקום בעולם; מדבר עם עובדים בחברות, צוותי מחקר, מומחים בתחומים שונים, ובעלי תפקידים ממשלתיים - ומקבל מידע שלא פורסם וגם לא יפורסם לעולם.

– הגישה למידע ממוחשב משאיר עקבות – גם כאשר החיפוש הוא בחינם במנוע חיפוש כמו גוגל ומתחריו, המנוע יודע מאיזה מספר IP נכנסו (ז"א, מאיזו חברה) ולכן מסוגלים לבדוק מי מתעניין במה. שום דבר לא מונע מהם למכור מידע זה הלאה למתחריך. אבל חיפוש ע"י מידען חיצוני לא מאפשר לגלות, עבור מי החיפוש בוצע.

• בגלל צורת הגשת הממצאים

גם אם יש בחברה מידענית, היא לא מספיקה או לא יודעת להכין את תוצאות המחקרים בצורה העדיפה לך. לרוב מקבלים רשימת מקורות או קטעים גזורים, שקשה לעכל אותו. אנחנו לעומת זאת מספקים את התוצאות בצורה הנוחה לך – לדוגמא:
– דו"ח רשמי עם סיכום למנהלים והערכת הממצאים
– דו"ח סיכום עם קישורים למקורות המידע
– ביבליוגרפיה + תקצירים של מאמרי מחקר
– מאמרים ודו"חות בטקסט מלא
– תשובות קצרות לשאלות ספציפיות

השורה התחתונה – שיטת האאוטסורסינג משתלמת יותר! אתה מקבל את המידע הנחוץ לך לקבלת החלטות עסקיות חשובות, מבלי להוסיף עובדים ובעלות נמוכה מעלות ביצוע המחקר בחברה (שכוללת לא רק העלות לשעה של המחפש, אלא גם העלות לחברה של מה שהוא לא עשה בזמן שחיפש מידע, והעלות לחברה של פספוס כל החומר שלא מצא מכיוון שחיפש רק באינטרנט).

אנו בבוסטר מעניקים ללקוחותינו שירותים מקצועיים מהארץ ומחו"ל על בסיס שוטף \ פרויקט , אנו סמוכים ובטוחים כי "מידענות" המשולבת ב- מודיעין שיווקי עסקי" הגלומה בתוכנית שיווק אסטרטגית וטקטית נכונה יותר , אפקטיבית יותר תצליח !