Warning: include() [function.include]: open_basedir restriction in effect. File(/opt/plesk/php/5.2/share/pear/page-default.tpl.php) is not within the allowed path(s): (/var/www/vhosts/booster.co.il/:/tmp/) in /var/www/vhosts/booster.co.il/httpdocs/themes/booster/page.tpl.php on line 15
שיווק ישיר ודיוור ישיר | Booster
 
דף הבית
 
   
 
 
 

שיווק ישיר ודיוור ישיר



דיוור ישיר ושיווק ישיר

היקף השימוש בדיוור הישיר ככלי שיווקי ופרסומי מתוחכם הולך ועולה משנה לשנה, בכל העולם ובישראל.

ולמה ?

להלן היתרונות אותם מציע הדיוור הישיר   :

1. פנייה מדויקת לקהלי מטרה ממוקדים
2. יכולת  פעולה דיסקרטית ואנונימית
3. השגת תוצאות שיווקיות אפקטיביות ובמסגרות תקציב נמוכות 
4.  ניתוח  מדויק של התוצאות
5. ניצול הדיוור הישיר ככלי לבניית מסדי נתונים שיווקיים
6. שימוש בדיוור ישיר ככלי להשגת לקוחות חדשים לשמירת נאמנותם של הלקוחות הקיימים.
 
תהליך התעצמותו של הדיוור הישיר הינו פועל יוצא של מספר תהליכים המאפיינים כיום את עולם השיווק אשר ילכו ויתחזקו בשנים הקרובות.
 
המעבר "משיווק המוני" ו"שיווק לנישות" למגמה של "שיווק 1:1" ו"שיווק אינטראקטיבי" מחייבים הכרות אישית ומדויקת עם הלקוח, וזאת בצד התפתחותם המואצת של כלים ממוחשבים, המאפשרים ניהול מתוחכם של "מסדי נתונים שיווקיים" ומיקוד הפעילות השיווקית מול קהלי המטרה המזוהים כבעלי הפוטנציאל הגבוה ביותר.
 
להלן השיקולים העיקריים אותם מומלץ להכיר ולבחון בעת תהליכי התכנון, כדי להפיק את מירב התועלות מקמפיין הדיוור הישיר הבא שלך:

 תכנון מושכל של מבצע הדיוור הישיר יבוצע בהתאמה מרבית לאסטרטגיה השיווקית והפרסומית של העסק, תוך שילוב נכון של מאמצי השיווק והפרסום האחרים המתוכננים להתבצע במקביל.

 הערכות נכונה, כבר בשלבים הראשונים של ההחלטה על יציאה בקמפיין דיוור ישיר, תאפשר לך לנצל בצורה הטובה ביותר את היתרונות הייחודים הרבים הגלומים במדיום זה: ניתוח פרמטרים שונים כבסיס להמשך הפעילות, השגת מידע מפורט ועדכני אודות לקוחות בפועל ולקוחות פוטנציאליים, איתור קהלי מטרה מועדפים, והשגת "לידים" איכותיים להמשך הפעילות השיווקית בעתיד.
 
הגדרה נכונה של המטרות והתוצאות הנדרשות מקמפיין הדיוור הישיר, כבר בשלבי ההחלטה הראשוניים, תסייע לך להפיק את מירב התוצאות - בטווח המיידי והבינוני, וכן בטווח הארוך.

ייחודו של הדיוור הישיר טמון באפשרות הפניה האישית והישירה לקהל יעד מוגדר וממוקד.
אפיון, זיהוי ואיתור מדויק של קהל היעד בעל הפוטנציאל הגבוה ביותר להתעניינות ורכישה - יתרמו להצלחת הקמפיין ויאפשרו לך להשיג את מירב המטרות אותן הצבת לעצמך.
 
קהלי היעד המומלצים למבצעי דיוור ישיר יכללו, בד"כ , 2 סוגי קהלים עיקריים:
 
1. קהל הלקוחות הקיימים - לקוחות אשר רכשו בעבר את מוצריך והשתמשו בשירותיך.
2. קהל הלקוחות הפוטנציאליים - לקוחות אשר נמצאו כבעלי הפוטנציאל הגבוה ביותר לרכישה 

ההצעה השיווקית (The Offer) אשר תשולב בדיוור הישיר תעניק ללקוח הזדמנות ליהנות מהטבה ייחודית המוצעת למקבלי הדיוור בלבד - מחיר מוזל, תנאי רכישה מיוחדים, מתנה, בונוס מיוחד וכדומה. מומלץ להגביל את ההטבה בכמות ("ל- 100 הפונים הראשונים...") או בזמן הניתן למימושה ("המבצע בתוקף רק עד...") באופן המניע את מקבל הדיוור לפעול ולהגיב באופן מיידי.
 
את ההצעה השיווקית יש להתאים במדויק לקהלי היעד המוגדרים למבצע, ולנסח אותה כך ש"תדבר" בשפה הנכונה והמתאימה לאופיו ולצרכיו של הלקוח הנמנה עם קהל היעד המוגדר. 
 
בחירת קהלי היעד הנכונים, וניסוח "הצעה שיווקית" אטרקטיבית המתאימה במדויק לכל אחד מקהלי היעד שנבחרו - הינם המפתחות החשובות ביותר להצלחת מבצע הדיוור הישיר שלך!

אנו בבסוטר מתמחים בפענוח של קהל היעד וכתיבת תכנים עסקיים אשר יהלמו את העסק והמוצר\שרות שלך - בחר בנו לקמפיין הדיוור הישיר הבא שלך ! תוצאות מובטחות

לאחר בחירת קהלי היעד לקמפיין וניסוח "ההצעה השיווקית" המוצעת לכל אחד מהם, ניגש לניסוח ה"בריף" אשר נועד להעביר את המידע הרלוונטי לאנשי הקריאטיב, הקופירייטר והמעצב הגראפי.

ה"בריף" הקריאטיבי נועד להעניק לקופירייטר ולמעצב את כל המידע הנדרש לצורך ניסוח ועיצוב נכונים של הדיוור הישיר, ויכלול בתוכו את המרכיבים הבאים:

• רקע כללי על החברה ועל המוצר/השירות 
• הערכת השוק, המתחרים, ומיצובו של המוצר/השירות בשוק.
• קהל היעד למבצע - פירוט מירב המאפיינים האישיים או העסקיים הרלוונטיים.
• טון הדיבור/סגנון הפניה המומלץ מול לקוחות אלה
• התועלות העיקריות אותן מעניק המוצר ללקוח 
• יתרונות וחסרונות מובחנים של המוצר ביחס למוצרים מתחרים
• ההיסטוריה של המוצר - פעילויות שיווקיות קודמות בכלל ובדיוור ישיר בפרט
• ההצעה השיווקית - ניסוח מדויק של ההטבה המוצעת ושל כל התנאים הנלווים לה
• מסגרת התקציב (במידה ומשפיעה על שיקולי העיצוב וההפקה )
• פרוט מרכיבי חבילת הדיוור 

חבילת הדיוור המקצועית והנכונה תכיל לפחות 3 פריטים מרכזיים: המעטפה, המכתב, אמצעי תגובה
 
חשוב לזכור כי כל פריט בדיוור צריך לתרום לחיזוק הפנייה ולעידוד הלקוח להגיב על הדיוור, וכן לתרום לחיזוק מערכת היחסים המתמשכת שלו עם החברה השולחת ועם מוצריה ושירותיה.

חלק גדול מהצלחת המבצע תלוי בניסוח ובעיצוב נכון של המסרים, ובמידת התאמתם לאופיו המיוחד של קהל היעד אשר הוגדר לקמפיין. מקום מרכזי יש להקדיש להצגה ברורה ואטרקטיבית של "ההצעה
השיווקית" האמורה להניע את הלקוח ולשמש כתמריץ לתגובתו המהירה על הדיוור הישיר .
 
חשוב לזכור, כי ההשפעה המרבית על הלקוח אינה מושגת דווקא באמצעות הפקה "גדולה" ויוקרתית, כי אם בניסוח ועיצוב "חכמים" המניעים אותו לתגובה - בדואר חוזר - "תגוביינא", מענה, התקשרות טלפונית ומשלוח פקס.
 
הקריטריונים לניסוח ועיצוב נכונים של חבילת הדיוור יכללו, בין היתר :
 
1. האם חבילת הדיוור מעוררת עניין - במבט ראשון ובמבט נוסף?
2. האם המסר הכללי ברור ומובן כבר בקריאה ראשונה ?
3. האם סגנון הניסוח וסגנון העיצוב משתלבים היטב זה בזה ?
4. האם הניסוח מתאים לאופיו של קהל המטרה ?
5. האם "ההצעה השיווקית" ברורה ומודגשת ?
6. האם ההצעה השיווקית נשמעת אמינה וייחודית ?
7. האם המכתב מפנה את הלקוח לאלמנט התגובה ?
8. האם אלמנט התגובה בולט בתוך החבילה? האם הוא ברור ופשוט למילוי ומשלוח?
9. האם הטקסט נקרא באופן רהוט על ידי נשים וגברים (זכר/נקבה )?
10. האם כל מרכיבי החבילה משתלבים וקשורים זה בזה ?

זכור ! עיתוי נכון של מבצע הדיוור הישיר הינו מרכיב חשוב בהצלחתו.

הניסיון מלמד, כי טיפול מקצועי ונכון בכל שלבי הקמפיין, מיום ההחלטה הראשונית על הכוונה לבצעו ועד למשלוח הדיוור לקהל היעד מחייב היערכות מקדימה של 3 - 4 שבועות.
 
הערכות נכונה תאפשר לך להכין את המבצע בצורה הטובה ביותר, ולהגיע ללקוח במועד הרצוי לך. במקביל להכנת הדיוור, מומלץ לעדכן את כל הגורמים המעורבים בפעילות השיווקית:
 
* המרכזייה מקבלת הפניות
* טלפנים הקשורים למבצעי
* כל אנשי המכירות של החברה
* טכנאי שירות ונציגים אחרים הנמצאים בקשר עם הלקוחות
* יחידת המחשב העוסקת בקליטת הנתונים ועיבודם
* רו"ח ועו"ד - אם הדיוור כולל הגרלה
* כל עובדי החברה האחרים הנמצאים בקשר ישיר או עקיף עם הלקוחות
 
חשוב לזכור: נמעני הדיוור מצפים ליחס חיובי ולהיענות מהירה לפנייתם. יש להכין מראש את מערך השיווק ומערך השירות של החברה לטיפול נכון בפניות אלה!

הדיוור הישיר הינו כלי שיווקי מתוחכם ורב עוצמה, אשר יוכל לסייע לך להגדיל את היקף פעילותך ועסקיך, לרכוש לקוחות חדשים, ולשמור על נאמנותם המתמשכת של לקוחותיך הקיימים.

למידע נוסף ולתכנון קמפיין השיווק הישיר \ דיוור ישיר  הבא שלך , אנא צור עימנו קשר .

Booster Energy Ltd Copyright © 2003-2010. All Rights Reserved