![]() |
פרסוםקמפיין הפרסום הבא שלךבבואך לתכנן את הקמפיין פרסום הבא שלך אנו ממליצים להכין תוכנית פרסום מסודרתזה כל כל חשוב יותר מהקיראטיב שכן תוכנית פרסום תעזור לך ולצוות להשיג תוצאות אנו בבוסטר מכינים קמפיינים פרסומיים בישראל ובחו"ל להלן ראשי הפרקים החשובים בתוכנית : רקע תיאור המוצר
הגברת מודעות קהל מטרה האם יש מספר קהלי מטרה וכיצד ניתן להבדיל בינהם ( ישיר \ עקיף \ משני ) ההבטחה הפרסומית מהו המסר המרכזי והייחודי אותו אנו מעוניינים להעביר בפרסום ? מהי ההבטחה האמוציונאלית ומהי ההבטחה הרציונאלית ? סיבות להאמין אילו מאפיינים של המוצר \ מותג תומכים בהבטחה הפרסומית אילו חיזוקים נוספים עשויים לשמש את הקריאטיב בגיבוש הפתרון הפרסומי ? טון וסגנון הפרסום טון וסגנון הפרסום הינו אחד הסעיפים החשובים ביותר בבריף המשמש להשראה לאנשי הקריאטיב . למעשה הסעיף נותן התייחסות לאופי העברת המסר הרצויה במקרה הספציפי . יש לשים לב כי אין סתירה בהגדרות ( קשה לשדר חום בפרסום בעל סגנון השוואתי ) טון הפרסום – מבטא את התחושה שאמור הפרסום להעביר (חום,אנושיות, מנהיגות,היי- טק,משפחתיות ) סגנון הפרסום – מבטא את הטקטיקה בה יעשה הפרסום שימוש ( חינוכי , השוואתי, עדכני , צעיר וכד'.. ) במה צריך קהל היעד להאמין מה צריכה להיות תגובת קהל המטרה בעקבות הפרסום ? במה צריך קהל המטרה להאמין ? נסה לנסח את תגובת הצרכן \ לקוח כפי שאתם מצפים שתהיה הקריאטיב צריך להתייחס \ לטפל ב: מהם הקווים המנחים בגיבוש הפתרון הפרסומי ? מהן המגבלות אותם יש להציב ? אילו נושאים חשוב שיקבלו ביטוי בפרסום ? ממה כדאי להימנע או להיזהר ? מה להדגיש ומה להשמיט ? מה להכין קמפיין \ מודעה\סרטון \ תשדיר לוח זמנים מסגרת תקציב נספחים : דוגמאות של מוצרים ושל מתחרים , פרסום מהעבר , מתחרים מהעולם , מחקרים מאמרים אנו מבטיחים תוצאות , אנו מאמינים כי פרסום צריך למכור !
|
![]() |