![]() |
משרד פרסוםמתכנן את הקמפיין הבא שלך , דע כי הכנת בריף המבוסס על תוכנית שיווק ימקסם את הפונטציאל להצלחה ולהשגת היעדים ריכזנו עבורך קווים מנחים לכתיבת בריף נכון , בהצלחה . רקע תיאור המוצר מטרות הפרסום או רשימת המטלות והבעיות עימם הפרסום צריך להתמודד הגברת מודעות קהל מטרה האם יש מספר קהלי מטרה וכיצד ניתן להבדיל בינהם ( ישיר \ עקיף \ משני ) ההבטחה הפרסומית מהו המסר המרכזי והייחודי אותו אנו מעוניינים להעביר בפרסום ? מהי ההבטחה האמוציונאלית ומהי ההבטחה הרציונאלית ? סיבות להאמין אילו מאפיינים של המוצר \ מותג תומכים בהבטחה הפרסומית אילו חיזוקים נוספים עשויים לשמש את הקריאטיב בגיבוש הפתרון הפרסומי ? טון וסגנון הפרסום טון וסגנון הפרסום הינו אחד הסעיפים החשובים ביותר בבריף המשמש להשראה לאנשי הקריאטיב . למעשה הסעיף נותן התייחסות לאופי העברת המסר הרצויה במקרה הספציפי ) טון הפרסום – מבטא את התחושה שאמור הפרסום להעביר (חום,אנושיות, מנהיגות,היי- טק,משפחתיות ) סגנון הפרסום – מבטא את הטקטיקה בה יעשה הפרסום שימוש ( חינוכי , השוואתי, עדכני , צעיר וכד'.. ) במה צריך קהל היעד להאמין מה צריכה להיות תגובת קהל המטרה בעקבות הפרסום ? במה צריך קהל המטרה להאמין ? נסה לנסח את תגובת הצרכן \ לקוח כפי שאתם מצפים שתהיה הקריאטיב צריך להתייחס \ לטפל ב: מהם הקווים המנחים בגיבוש הפתרון הפרסומי ? מהן המגבלות אותם יש להציב ? אילו נושאים חשוב שיקבלו ביטוי בפרסום ? ממה כדאי להימנע או להיזהר ? מה להדגיש ומה להשמיט ? מה להכין אתר\ קמפיין ויראליקמפיין \ מודעה\סרטון \ תשדיר לוח זמנים מסגרת תקציב נספחים : דוגמאות של מוצרים ושל מתחרים , פרסום מהעבר , מתחרים מהעולם , מחקרים מאמרים לבוסטר יש את הנסיון באיפיון וכתיבת הבריף, בעבודה מול משרד הפרסום אני מבטיח תוצאות , אני מאמין כי פרסום צריך למכור !
|
![]() |