Warning: include() [function.include]: open_basedir restriction in effect. File(/opt/plesk/php/5.2/share/pear/page-default.tpl.php) is not within the allowed path(s): (/var/www/vhosts/booster.co.il/:/tmp/) in /var/www/vhosts/booster.co.il/httpdocs/themes/booster/page.tpl.php on line 15
משרד פרסום | Booster
 
דף הבית
 
   
 
 
 

משרד פרסום



מתכנן את הקמפיין הבא שלך , דע כי הכנת בריף המבוסס על תוכנית שיווק ימקסם את הפונטציאל להצלחה ולהשגת היעדים 
 

ריכזנו עבורך קווים מנחים לכתיבת בריף נכון , בהצלחה .

רקע

תיאור המוצר
תיאור הסביבה התחרותית
באיזה שוק ובאיזה קטגוריה אנו פועלים
מיהם המתחרים שלנו
מהם החוזקות שלנו ביחס למתחרים
מהם החולשות לשנו ביחס למתחרים
היכן נמצאות ההזדמנויות שלנו
מה למדנו ממחקרים ומניסיוננו בעבר ( או מניסיונם של אחרים )
מהן המטרות השיווקיות שהוצבו בפנינו
 

מטרות הפרסום או רשימת המטלות והבעיות עימם הפרסום צריך להתמודד 

הגברת מודעות
שינוי עמדות ( מאיפה ולאן ? )
חינוך הצרכן ( למה ? )
ביסוס מובילות ( תחת איזה הבטחה ? )
מיצוב מחדש
החדרת שם או מוצר או שירות
ערעור אמינות המתחרה
חיזוק הנאמנות
בניית אישיות המותג
הנעה לפעולה
יצירת התנסות במותג
ריגוש
 

קהל מטרה

האם יש מספר קהלי מטרה וכיצד ניתן להבדיל בינהם ( ישיר \ עקיף \ משני )
כיצד ניתן לאפיין את קהלי המטרה על בסיס סוציודמוגרפי ( גיל \מין \ השכלה \מקום מגורים\רמת הכנסה ) ?
מהם המאפיינים הפסיכולוגיים ומאפייני סגנון החיים של קהלי המטרה ?
מה עשוי להניע אותם לפעולה בהקשר המוצר שלנו ?
 

ההבטחה הפרסומית

מהו המסר המרכזי והייחודי אותו אנו מעוניינים להעביר בפרסום ?

מהי ההבטחה האמוציונאלית ומהי ההבטחה הרציונאלית ?

סיבות להאמין

אילו מאפיינים של המוצר \ מותג תומכים בהבטחה הפרסומית

אילו חיזוקים נוספים עשויים לשמש את הקריאטיב בגיבוש הפתרון הפרסומי ?

טון וסגנון הפרסום

טון וסגנון הפרסום הינו אחד הסעיפים החשובים ביותר בבריף המשמש להשראה לאנשי הקריאטיב . למעשה הסעיף נותן התייחסות לאופי העברת המסר הרצויה במקרה הספציפי  )

טון הפרסום – מבטא את התחושה שאמור הפרסום להעביר (חום,אנושיות, מנהיגות,היי- טק,משפחתיות )

סגנון הפרסום – מבטא את הטקטיקה בה יעשה הפרסום שימוש ( חינוכי , השוואתי, עדכני , צעיר וכד'.. )

במה צריך קהל היעד להאמין

מה צריכה להיות תגובת קהל המטרה בעקבות הפרסום ?

במה צריך קהל המטרה להאמין ?

נסה לנסח את תגובת הצרכן \ לקוח כפי שאתם מצפים שתהיה

הקריאטיב צריך להתייחס \ לטפל ב:

מהם הקווים המנחים בגיבוש הפתרון הפרסומי ?

מהן המגבלות אותם יש להציב ?

אילו נושאים חשוב שיקבלו ביטוי בפרסום ?

ממה כדאי להימנע או להיזהר ?

מה להדגיש ומה להשמיט ?

מה להכין

אתר\ קמפיין ויראליקמפיין \ מודעה\סרטון \ תשדיר

לוח זמנים

מסגרת תקציב

נספחים : דוגמאות של מוצרים ושל מתחרים , פרסום מהעבר , מתחרים מהעולם , מחקרים מאמרים

לבוסטר יש את הנסיון באיפיון וכתיבת הבריף, בעבודה מול משרד הפרסום

אני מבטיח תוצאות , אני מאמין כי פרסום צריך למכור !