Warning: include() [function.include]: open_basedir restriction in effect. File(/opt/plesk/php/5.2/share/pear/page-default.tpl.php) is not within the allowed path(s): (/var/www/vhosts/booster.co.il/:/tmp/) in /var/www/vhosts/booster.co.il/httpdocs/themes/booster/page.tpl.php on line 15
מועדון לקוחות | Booster
 
דף הבית
 
   
 
 
 

מועדון לקוחות



מועדון לקוחות 

כבר שנים אנו ממליצים לעסקים הבינוניים על הקמת מועדון לקוחות ומטיפים לשמירה על הלקוחות מתוך מתן סיפוק מעבר למצופה ללקוחות.מועדון לקוחות שעובד ומתוחזק לאורך זמן מחזיר את ההשקעה . בדוק !
לאחרונה, לאור ביקוש מצד עסקים קטנים ובקשת מידע בייעוץ והקמה וניהול של מועדוני לקוחות, קשרי לקוחות ותוכניות נאמנות, ריכזנו עבורכם מידע באדיבות חברת LOYALTY יוצרים לקוחות נאמנים בע"מ שפועלת משנת 2003 בתחום ייחודי של יעוץ, הקמה וניהול של מועדוני לקוחות, קשרי לקוחות ותוכניות נאמנות.

נאמנות לקוחות = רווחים לאורך זמן

הניסיון, הידע, הזמן וכוח האדם הדרוש להקמה וניהול של מועדון לקוחות יעיל, המגדיל את נאמנות הלקוח, את סל הקניה של הלקוח ואת רווחי החברה, אינו קיים בדרך כלל ברשתות ונקודות מכירה קטנות-בינוניות. הידע אשר ברשותנו והניסיון אשר צברנו מאפשרים הקמה וניהול של מועדון לקוחות, קשרי לקוחות ותוכניות נאמנות תוך זמן קצר יותר, בעלויות נמוכות יותר ותוך יצירת ערך גבוה יותר לך וללקוחותיך, מאשר באלטרנטיבות אחרות.

השירות שלנו מאפשר לך להתרכז בדבר אותו אתה עושה בצורה הטובה ביותר – ניהול העסק שלך.
הקו המנחה בבניית מטרית השירותים הוא צורכי העסק. כלומר, אין ברשותנו מוצר מדף להציע לך, אלא אסטרטגיה אותה אנו בונים בהתאם לצרכיך המיוחדים וצרכיו של כל עסק בנפרד.
מטרת מועדון הלקוחות הגדלת רווחי העסק. נקודה.

אנו מצפים שלאורך זמן:
א. תגדל תדירות הקניה של הלקוח
ב. יגדלו היקפי הקניה של הלקוחות
ג. תגדל נאמנות הלקוח.

להלן מספר אבני יסוד עליהן מושתתת הסיבה להקמת מועדון ושימור לקוחות  :

א. עלות גיוס לקוח חדש יקרה פי חמש ויותר מעלות משימור לקוח קיים
ב. על ידי צמצום שיעור נטישת הלקוחות ב 5% בלבד, ניתן לשפר את הרווחיות העסק   בשיעור של עד 85%
ג. כ 20% מהלקוחות מייצרים כ 80% מהרווח
ד. כ 80% מן הלקוחות יוצרים כ 20% בלבד מן הרווח
ה. לקוחות נוטים להתמיד ולקנות במקומות המשרים יחס אישי.

שלבי העבודה בהקמת מועדון לקוחות ולקוחות נאמנים :

1. אפיון קהל היעד אותו אנו שואפים לרשום למועדון הלקוחות שלנו, על מנת להבדילו מהלקוח המזדמן.
2. כתיבת תכנית להפעלת מועדון הלקוחות בעסק ותקנון מועדון הלקוחות.
3. כתיבת תוכנית לניהול קשרי הלקוחות, תוך שליטה על: עלויות, כמות המסרים השיווקיים ודרך הפצתם (דיוור ישיר, דואר אלקטרוני, מסרונים והודעות קוליות).
4. ריכוז ואיסוף כל פרטי הלקוחות ונטילת היוזמה לקשר עם הלקוח. איסוף הנתונים נמשך כל העת, באמצעות יכולתנו לזהות את הלקוח ורכישותיו במעמד הקניה של הלקוח באמצעות כרטיס מועדון הלקוחות.
5. ניתוח בסיס הנתונים עד לרמת הלקוח הבודד, לצורך ביצוע שיווק ממוקד לקוח. ניתוח זה מייעל מאוד את ניהול מועדון הלקוחות וקשרי הלקוחות ובעיקר, מקנה ללקוח הרגשת שייכות ש"קצרה היריעה מלהרחיב בשבחיה".
6. בניית וניהול מערכת תגמול ללקוחות הטובים, לאורך זמן, בסגנון: הלקוח המתמיד מרוויח תמיד.

בראייה שלנו , מועדון לקוחות, קשרי לקוחות ותוכניות נאמנות הינן מערכות לשמירה, הגדלה ומיקסום הפוטנציאל הכספי הנובע מגרעין הלקוחות נאמנים-קבועים ומהפיכת לקוחות מזדמנים ונוטשים ללקוחות קבועים ורווחיים.

מה המטרות אשר ברצוננו להשיג עם הפעלת מועדון לקוחות?

שימור לקוחות והגדלת נאמנות לקוח הגדלת תדירות הקניה של הלקוח, הגדלת הפדיון בכל ביקור, הגדלת נאמנות תוך השתייכות לקבוצה מצומצמת, פרסונליזציה ומתן מענה של המוצר או השירות ללקוח הבודד, יצירת מערכת יחסים ארוכת טווח עם הלקוח.

מה הם העקרונות המנחים אותנו בהקמת מועדון לקוחות?

מידע באמצעות זיהוי הלקוחות אנו יוצרים בסיס נתונים עשיר. אנו עוקבים אחר הרגלי צריכה, פרופיל, העדפות לקוח ועוד..
ניתוח המידע המצטבר על הלקוח ואופן התנהגותו, מאפשרים לנו לבצע שיווק מותאם אישית ללקוח: ניבוי התנהגותו העתידית של לקוח ע"פ ממצאי הניתוח (מודל RFM), בניית מודל חיזוי לקוחות נוטשים, הגדרת ומדידת מחזור חיי הלקוח וערך הלקוח, Cross selling & Up Selling ניתוח התנהגות קודמת של הלקוח וזיהוי קבוצות מוצרים או שירותים משלימים עבור מכירת מוצרים נוספים, משלימים, הרחבות ושת"פ בין רשתות, פיתוח יחסים חזקים ורווחיים יותר עם הלקוחות והשקעה בלקוחות אשר ממקסמים את רווחי החברה יותר מאחרים, ע"פ מדד ערך הלקוח.
חיסכון במשאבים והגדלת התשואה על ההשקעה הנובעים מהתמקדות בלקוחות היוצרים את הערך הגבוה ביותר לרשת.
יצירת ערך ותוכן ממשי לחברים שימוש נבון במידע המצטבר ותרגום הנתונים לפעילויות שיווקיות רלוונטיות.

למה כדאי להעסיק ספק חיצוני לבניית והפעלת מועדון לקוחות ?

ניהול מועדון לקוחות, קשרי לקוחות ותכניות נאמנות באופן של מיקור חוץ עבור רשתות קמעונאיות ונקודות מכירה בודדות, ב- 4 שלבים עיקריים:
1. הכנת תוכנית להפעלת מועדון לקוחות, קשרי לקוחות ותוכנית נאמנות ברשת
2. השקת המועדון: מיתוג המועדון, הדרכת עובדים, יח"צ, רישום הלקוחות, הנפקת כרטיסי מועדון לקוחות אישיים ללקוחות המועדון
3. חקר בסיסי נתונים, ניתוחי מידע ודוחות עבור פעילות חברי מועדון הלקוחות ברשת
4. ניהול קשרי לקוחות: דיוור ישיר, סלולר, email, הודעות קוליות, פקס.

כמו כן ,אנו מספקים פיתרון מלא: קונספט חדשני , מרענן ומוכר ,מטריה של יחסי ציבור,תוכן שיווקי מותאם אישית ללקוח, עיצוב, קריאייטיב, קופירייטינג, עיצוב, הדפסה, עיטוף ומשלוח.

מדוע להשתמש בשיטת בוסטר לבניית והפעלת מועדון לקוחות ?

הניסיון והידע הדרוש להקמה וניהול של מועדון לקוחות אפקטיבי, המגדיל את נאמנות הלקוח, את סל הקניה של הלקוח ואת רווחי החברה, אינו קיים בדרך כלל ברשתות ונקודות מכירה קטנות-בינוניות. אנו מציעים לך להקים מועדון לקוחות המתאים לשאיפותיך, צרכיך ותקציבך ומנוהל בצורה יעילה ונכונה אשר ממצה את פעילות מועדון הלקוחות הן עבורך והן עבור לקוחותיך. הידע אשר ברשותנו והניסיון אשר צברנו מאפשרים הקמה וניהול של מועדון לקוחות, קשרי לקוחות ותוכניות נאמנות תוך זמן קצר יותר, בעלויות נמוכות יותר ותוך יצירת ערך גבוה יותר.

בהסתמך על התוכנית השיווקית ויישום נבון של האסטרטגיה השיווקית שלך נאפיין בצורה אפקטיבית מטרות מיידיות וארוכות טווח ונפעל בחכמה על מנת להשיגם.

 
נשמח לענות על שאלות, לתת פרטים נוספים, להפיק הצעת מחיר ולהגיע לפגישה והתרשמות הדדית במשרדך.

צור קשר , נדבר נפרט ונתקדם . 03.566.8000

בהצלחה! 

לתשומת ליבך. אנו שמחים לספק גם פתרונות נקודתיים למנהלי מועדוני לקוחות ורשימות תפוצה אשר אינם זקוקים לחבילת ניהול מועדון מלא. לדוגמא: עיצוב "גריד" אב-טיפוס מרשים לעיתון לקוחות , כתיבת תוכן תדמיתי וכללי במבחר רחב של תחומים , ארגון כנסים ומסיבות עסקיות ללקוחות החברים במועדון הלקוחות ,הנפקת כרטיסי מועדון לקוחות בפורמט כרטיס אשראי + הטבעת פרטי לקוח לחברים במועדון הלקוחות, בחזית הכרטיס ומשלוח בדואר כחבילת דיוור, הקלדת נתוני לקוחות לצורך בניית מאגר חברים החברים במועדון הלקוחות, טיוב נתונים, תוכנה לניהול מועדון לקוחות, הפצת הודעות SMS והודעות קוליות, קמפיין דיוור ישיר, הפקה ומשלוח Newsletter מקוון לחברים במועדון הלקוחות, עטוף ידני, ועוד.. ועוד.. ...................................................